Ekonomi

Silifke Ticaret ve Sanayi Odası Üretici-Tüketici El Ele Kampanyası Başlattı

Mersin Silifke Ticaret ve Sanayi Odası ve Silifkeli üreticilerin katkılarıyla “Üretici-Tüketici El Ele Kampanyası” başlatıldı. Atayurt Pazarı’ndan 1 tır dolusu 20 ton limon ücretsiz dağıtılmak üzere Aksaray’a gönderildi.

Kampanya kapsamında Silifkeli üreticiler, narenciyenin iç pazarda daha iyi tanıtılması, tüketimin artırılması, dayanışma ve iş birliğinin geliştirilmesi amacıyla Anadolu’nun çeşitli merkezlerine tonlarca narenciyeyi ücretsiz dağıtacak.

Bu kampanya ile Aksaray Ticaret Borsası, Silifke Ticaret ve Sanayi Odası ve Silifke üreticilerinin katkılarıyla, “Üretici-Tüketici El Ele Kampanyası” kapsamında ilk tır dolusu limonun taşıma ve dağıtımını üstlendi. Atayurt pazarından temin edilen 20 ton limon ücretsiz dağıtılmak üzere Aksaray’a gönderildi.

Silifke’de bu yıl 20 bin dönüm araziden 80 bin ton ürün beklenirken kilosu 5 liradan satılan limonun Rusya, Irak, Suriye, Katar, Avrupa ve Uzak Doğu ülkelerine ihraç edildiği bildirildi.

Atayurt Market Komisyoncuları Derneği Başkanı İbrahim Kaynar, “Tüketici olmazsa üretici olmaz” diyerek şunları ekledi: “‘Üreticiden tüketiciye el ele’ kampanyasıyla ev kalmasın istiyoruz Limonsuz, portakalsız. Bu şekilde tüketimi artırmayı planlıyoruz. Tüketici olmazsa üretici olmaz, üretici olmazsa tüketici olmaz. Bu da “Dengeyi iyi korumayı umuyoruz” ve önümüzdeki yıllarda da devam edeceğiz. 81 formla 81 ilde start verdik. İnşallah devam edeceğini düşünüyoruz” dedi.

Silifke Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Nurettin Kaynar, Cumhuriyetimizin 100’üncü yıl dönümünde “Üreticiden Tüketiciye” kampanyası başlattıklarını belirterek, “Narenciye sektöründe pazar sorunları yaşıyoruz. Bunları çözmek için.” Pazar sıkıntısı nedeniyle bugün Aksaray halkına dağıtılmak üzere 20 tonluk bir TIR limon gönderiyoruz. Limonlarımız Aksaray’da.” Halka ücretsiz olarak dağıtılacak. Limon üreticilerimiz bu kampanyaya destek verdi. Amacımız limon ve narenciye tüketimini geliştirmek ve insanlara tüketme alışkanlığı kazandırmaktır. Bu kampanyanın çığ gibi büyüyerek tüm Türkiye’ye yayılacağını düşünüyoruz. 81 il, 81 araç sloganıyla üreticiden tüketiciye kampanyamızı yürütüyoruz. “Biz başlattık” dedi. – MERSİN

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu